Palautuskaytanto

Jos et ole tyytyväinen vastaanotettuun tilaukseen, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä. Lavenza-sivustolla teemme parhaamme että asiakkaat olisivat 100% tyytyväisiä meiltä ostamiin tuotteisiin.

Mikä on palautumisaika?

Voit palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet saanut sen meiltä.

Kuinka kauan palautuksen saaminen kestää?

Täysi palautus maksetaan samalla maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, tarkistamme, että tuotteet ovat alkuperäisessä myyntikunnossaan, ja teemme palautuksen. Huomaa: Useimmat rahoituslaitokset tarvitsevat keskimäärin 3-5 arkipäivää palautuksen suorittamiseen.

Mikä on lähetyskuitti?

Saat sen postin edustajalta, kun palautat lähetyksen. Säilytä se aina – se on todiste siitä, että olet palauttanut tilauksesi.

Miksi alusvaatteita, uimahousut, naamareita, hygienia- ja kauneustuotteita ei voi palauttaa?

Alusvaatteet, uimahousut, naamarit ja kauneustuotteet katsotaan hygieniatuotteiksi. Suhtaudumme hygieniaan ja yleiseen turvallisuuteen vakavasti, emmekä salli alusvaatteiden, uimahousut, naamioiden, hygienia- ja kauneustuotteiden palauttamista kaikkien asiakkaidemme turvallisuuden vuoksi. Emme ole tässä asiassa yksin, vaan myös muut alusvaatteiden, uimahousut, naamioiden, hygienia- ja kauneustuotteiden toimittajat eivät salli palautuksia samoista syistä.

Tuotteeni on vahingoittunut, mitä minun pitäisi tehdä?

Jotta voimme auttaa sinua nopeimmin, liitä mukaan pari kuvaa, jotka osoittavat tuotteen huonolaatuisen tai vaurioituneen osan. Optimaalisin kuva on tasaisella pinnalla hyvässä valaistuksessa, jossa etiketti ja vika näkyvät selvästi. Käytämme näitä tietoja auttaaksemme sinua tilauksen kanssa ja ehkäistäksemme virheitä tulevaisuudessa.
(Jos olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä 4 viikon kuluessa tuotteen vastaanottamisesta).

Voinko palauttaa tuotteeni ottamatta teihin yhteyttä?

Ei, sinun on otettava meihin yhteyttä ennen palautuksen lähettämistä, sillä palautusosoite voi vaihdella sen mukaan, mistä tilauksesi tulee.

Pitääkö minun maksaa palautuslähetykseni?

Kyllä, kaikki asiakkaat ovat vastuussa palautusten toimituskuluista. Suosittelemme, että lähetät palautettavat tuotteet siten, että voit seurata paketin kulkua, sillä emme voi olla vastuussa kadonneista palautuksista.

Miten voin ottaa teihin yhteyttä?

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@lavenza.fi.
Takaamme vastauksen 24 tunnin sisällä ja autamme sinua mielellämme.