Toimituskaytanto

Lavenza tekee yhteistyötä suurten kansainvälisten kuljetusyhtiöiden DHL:n kanssa ja tekee yhteistyötä paikallisten kuriirien, Posti, kanssa, minkä ansiosta voimme toimittaa tuotteet suoraan kotiovellesi ja tarjota ylpeänä kiinteitä hintoja maailmanlaajuisille toimituksille.

Kun olet tehnyt tilauksen ja maksusi on vahvistettu, voit odottaa tilauksesi lähetettävän 3-7 työpäivän kuluessa.

Sinua veloitetaan, kun tilauksesi ja kaikki maksut on tarkistettava ja hyväksyttävä ennen toimitusta, ja niiden käsittely voi kestää useita päiviä. Luottokorttipetosten torjumiseksi tilaukset, joissa on virheelliset laskutustiedot tai tilaukset, jotka vaativat lisätarkistusta, voidaan viivästyttää ja/tai peruuttaa.

 

Toimitusprosessi

Aloitamme tilauksesi käsittelyn välittömästi, joten emme voi tehdä muutoksia tilaukseen sen tekemisen jälkeen (mukaan lukien osoitteenmuutokset). Toimitamme vain kassalla annettuun osoitteeseen. Sinua veloitetaan vain lähetetyistä tuotteista sekä sovellettavista toimitus- ja verokustannuksista.

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen.

Toimitamme tuotteita vain arkipäivisin emmekä lauantaisin tai juhlapyhinä.

Jos tilauksessa on useita tuotteita, tuotteet saatetaan lähettää erikseen ja vastaanottaa eri päivinä tuotantokumppanien sijaintien erojen vuoksi.

 

Toimitukset

Kun olet tehnyt tilauksen ja maksusi on vahvistettu, voit odottaa tilauksesi lähetettävän 3-7 työpäivän kuluessa.

*Huomaa: Yllä luetellut päivät ovat arvioita vain työpäivinä. Vaikka teemme kaikkemme varmistaaksemme, että tilauksesi toimitetaan ajallaan, Lavenza ei ole vastuussa meistä riippumattomista olosuhteista, kuten vaadituista posti- tai tullimenettelyistä, juhlapyhistä, ankarista sääoloista, työtaisteluista, mielenosoituksista jne., ja nämä häiriöt voivat aiheuttaa viivästyksiä, jotka ylittävät alkuperäisen toimitusarviomme.

 

Arvioitu toimitusaika on ylittynyt, missä tilaukseni on?

99% tapauksista tilaus toimitetaan arvioidun toimitusajan kuluessa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että tilaus viivästyy toimitusprosessin aikana. Voit seurata tilauksesi tilaa sähköpostitse saamastasi seurantanumerosta.

Etkö ole saanut mitään 3 päivää odotetun toimitusajan jälkeen? Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@lavenza.fi.

 

En ole tyytyväinen tilaukseeni, miten toimin?

Etkö ole tyytyväinen tilaukseesi? Olemme pahoillamme tästä ja haluaisimme kuulla, mitä voimme tehdä hyvittääksemme sen sinulle. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@lavenza.fi, niin katsotaan, miten voimme ratkaista asian parhaalla mahdollisella tavalla.

Tarkista, että kaikki toimitustiedot ovat oikein. Jos jokin tieto on virheellinen, meidän on otettava sinuun yhteyttä. Tämä voi johtaa toimitusajan viivästymiseen. Viivästykset voivat johtua myös passituksesta.

 

Palaute

Kuulemme mielellämme palautetta, kysymyksiä tai huolenaiheita. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@lavenza.fi ja kerro mielipiteesi. Suhtaudumme palautteeseesi erittäin vakavasti ja pyrimme aina parantamaan toimintaamme.